14/04/2015

Picked up by a Danish singer!

De carona com um cantor dinamarquês!

Eu sei que vocês preferem vídeos curtos, mas hoje eu queria mostrar um pouco como é quando estou dentro do carro com uma pessoa desconhecida que acabou de me dar uma carona. :)

Neste vídeo, eu ia rumo ao norte da Dinamarca, e um cantor dinamarquês chamado Sonny Møller me deu carona. Ele havia acabado de chegar de uma viagem pras Filipinas. Ele me levou pelas estradas do interior, da cidade de Sæby até meu destino daquele dia, uma cidadezinha chamada Elling.

I know you prefer short videos, but today I wanted to show a bit how it is when I'm inside of the car with an unknown person who has just picked me up. :)

On this video (starting in Portuguese but soon I switch to English), I was on my way to the north part of Denmark and I was picked up by Sonny Møller, a Danish singer who was just arrived from the Philippines. He drove me through the country all the way from Sæby to Elling.

No comments :

Post a Comment