28/08/2016

My birthday have past, here's how I spent it in Eastern Europe

Meu aniversário passou, veja como passei a data no leste da Europa

Pra quem nao me desejou feliz aniversário (já passou): nao se preocupe, no lugar onde eu estava você provavelmente nao ia conseguir me contatar de qualquer maneira :)
Parece que o Leo está se tornando um velho que curte ficar sozinho de vez em quando..




Eu escrevi um post no Facebook desejando um feliz aniversário pro meu irmão gêmeo naquele dia.


Aqui é onde eu estava acampado: à beira do rio Danube. Do lado esquerdo, a Sérvia. Do lado direito, a Bulgária. Clique aqui pra ver o mapa completo.

PS: Este vídeo foi gravado no dia 28 de Agosto, o dia do meu aniversário era na verdade depois da meia-noite.
If you didn't wish me a happy birthday: no worries, at the place where I was you would probably not be able to reach me anyways :)

Looks like Leo is becoming an old man who enjoys been on his own sometimes..




I've written a post on Facebook wishing a happy birthday to my twin brother on that day.


Here's where I was camped: alongside the Danube river. On the left side, Serbia. On the right side, Bulgaria. Click here to see the full map.

PS: This video was recorded on the 28th of August, my birth day was actually going to be after midnight.

No comments :

Post a Comment